בחירת עורך דין גירושין

בחירת עורך דין לגירושין היא לא עניין של מה בכך. משפט גירושין הוא משפט מאוד מורכב, וחשוב מאוד שהוא ילווה על ידי עורך דין שמתמחה בתחום מחד – כדי שיוכל להוביל אתכם לניצחון הרצוי, אבל גם כזה שתתחברו אליו ברמה האישית, כדי שכל התהליך הלא פשוט הזה יהיה כמה שיותר נעים

עשה ואל תעשה לפני בחירת עורך דין גירושין

עורך דין אשר מהתחום

חשוב מאוד לבחור אך ורק עורך דין שמתמחה בתחום הגירושין ולא כזה שעושה גם את זה,  אך תחום ההתמחות שלו הוא אחר לגמרי. עורך דין שגירושין הוא תחום העיסוק העיקרי שלו הוא כזה שראה כבר הרבה מאוד מקרים, ויש לו בדרך כלל את הכלים להתמודד עם הרבה מאוד מצבים.

אין חכם כבעל ניסיון

אמנם, יש מקרים רבים בהם ניסיון עושה את ההבדל, ומי שמשמש עורך דין לגירושין כבר הרבה מאוד  שנים הוא גם כזה שבדרך כלל נתקל במצבים שונים ומשונים ויש לו כלים להתמודד איתם, אבל – וזה אבל גדול – הוא יכול להיות גם עורך דין שהתקבע על דרך פעולה מסוימת ושיהיה לו קשה "לצאת מהקופסה".
לכן, יש לקחת את הפרמטר הזה בערבון מוגבל, ולבדוק אם עורך הדין לגירושין הזה מתאים לכם מכל הבחינות האחרות, לפני שבוחרים.

הבטחות עם כיסוי בלבד

הרבה עורכי דין לגירושין נותנים ללקוחות הפוטנציאליים שלהם הבטחות שונות  ומשונות, שלא תמיד עולות בקנה אחד עם המציאות.

הם עושים זאת, כמובן, כדי להגדיל את הסיכוי שתבחרו דווקא בהם, ומאמינים שאחר כך יוכלו להתמודד עם האכזבה שלכם. לכן, חשוב מאוד לדבר עם מספר עורכי דין לענייני גירושין, ולבחור בזה שנראה לכם האמיתי ביותר, וזה שיוכל לעמוד מאחורי ההבטחות שהבטיח לכם.

לקבל הערכת מחיר 

אין בכלל ספק שהמחיר הוא קריטריון חשוב בבחירת עורך דין לגירושין, אבל צריך להתייחס אליו באופן  יחסי. כלומר: אם יש עורך דין שמבקש מחיר גבוה אבל מספק תמורה מצוינת – עדיף לבחור בו מאשר לבחור עורך דין לגירושין שמבקש מחיר נמוך יותר, אבל מספק שירות פחות טוב, שיש סיכוי שיגרום לכם להפסיד.

המלצות של חברים 

אמנם בדרך כלל המלצות של חברים הן קריטריון שבהחלט אפשר להסתמך עליו, אבל זה  נכון למקרים שבהם לא צריך להכיר את המקרה הספציפי ואת האנשים הספציפיים. כך, למשל, אם אתם מקבלים המלצה על אינסטלטור לפתיחת סתימות – סביר להניח שכדאי שתבחרו בו, אבל כאשר מדובר במקרים עדינים ומורכבים כמו גירושין, חשוב שתפגשו את עורך הדין בעצמכם או לפחות תדברו איתו בטלפון, כי לחיבור האישי שלכם איתו יש משקל מאוד גדול.

פניה לעורך דין גירושין

עורכת דין משפחה עם המלצות

לקבל תוכנית עבודה מסודרת 

חשוב לקבל מעורך דין לגירושין תוכנית עבודה מפורטת, על מנת להבין מה הכיוון שאליו הוא  רוצה ללכת ולראות אם זה מתאים לכם.

אם עורך הדין אומר לכם שתעברו את הגשר כשתגיעו אליו, כדאי שתשקלו שנית אם לעבוד איתו, כי עד שתעברו את הגשר יש סיכוי שעורך הדין של הצד השני כבר יגיע אל קו הסיום

עורך דין לגירושין – לסיכום

בחירת עורך דין לגירושין היא משימה לא פשוטה שצריכה להתבצע במלוא תשומת הלב, על מנת שהמשימה תושג בשלמותה: ניצחון במשפט. לכן, אם אתם צריכים עורך דין גירושין, בחרו אותו על פי הקריטריונים שלעיל בלי לוותר על אף אחד, וסביר מאוד להניח שעורך הדין שתבחרו יהיה מצוין עבורכם ויוביל אתכם בדרך כמה שיותר טובה במשפט. בהצלחה

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו