חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוצאת צו הרחקה בהול

הוצאת צו הרחקה בא במטרה להשיב למבקש הצו את שגרת חייו שאבדה כתוצאה מהטרדה מאיימת. על אף שהדבר נדמה כפשוט וקל, אז הרי שהמציאות מלמדת כי הוצאת צו הרחקה מלווה בהליכים משפטיים מתישים וממושכים.

מבקש הצו יכול לבצע את הבקשה וההליכים בכוחות עצמו, אך כדי לזרז את ההליכים ולהביא לקבלת הצו הנדרש, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מנוסה המצוי בהליכים המשפטיים הסבוכים.

 

הוצאת צו הרחקה

מתי אפשר להוציא צו הרחקה?

זו יכולה להיות הטרדה של שכן וזו יכולה להיות הטרדה של בן או בת הזוג, החוק רואה בכל מי שעורך פעולה מאיימת כזו או אחרת כבר אפשרות לקבלת צו המרחיק אותו מן המתלוננ/ת.

בין היתר, החוק מפרט כי ניתן להוציא צו הרחקה אם וכאשר אדם מבצע פעולות הפוגעות בפרטיותו של אדם אחר החל ממעקבים ועד לניסיונות שונים לייצר עמו ערוץ תקשורת ללא כל רצון הדדי. כך למעשה, צו זה מאפשר למנוע כל קשר בין מוציא הצו לבין המצווה ולהכפיף את אי יצירת הקשר וההימצאות בקרבתו על פי החוק.

מה הם התהליכים להוצאת צו הרחקה?

הוצאת צו הרחקה מתאפשרת בשתי מסגרות: האחת במשטרת ישראל והשנייה במערכת בית המשפט. בכפוף לחוק ובמקרים בהם אין מדובר באירוע יוצא דופן, תוגש תלונה במשטרה שתיבדק ותישקל על פי גורמי השיטור. לחילופין, ניתן לפנות לבית המשפט על מנת שיוציא צו הרחקה כנגד המטריד/ה.

זקוקים לסיוע משפטי? פנו כבר היום לקבלתי יעוץ:

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו