חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למרבה הצער, אנו שומעים מדי יום על הטרדות מיניות שבוצעו על ידי אנשים שונים בחברה. בשנים האחרונות מערכת המשפט

בחורה שעברה הטרדה מינית

מתייחסת לעבירות הללו ביתר חומרה, והעונשים על הטרדה מינית עשויים להיות כבדים. אם זומנתם למשטרה בחשד לביצוע של עבירות כאלו, אתם זקוקים לייצוג של עורך דין הטרדה מינית בעל ניסיון בתחום שיוכל לייצג אתכם באופן מקצועי.

מהי הטרדה מינית תחת החוק?

החוק למניעת הטרדה מינית נחקק על מנת להגן על כבוד האדם, חירותו ופרטיותו. כדי למנוע "תחומים אפורים", החוק מגדיר מצבים שנחשבים להטרדה מינית:

  1. בקשה לבצע מעשים מיניים תחת סחיטה ואיומים.
  2. הצעות חוזרות ונשנות בעלות אופי מיני, למרות התנגדותו של האדם המוטרד.
  3. התייחסות משפילה ומבזה ביחס לנטיותיו המיניות או מינו של האדם.
  4. התייחסות בעלות אופי מיני כלפי אדם שהפגין חוסר עניין.
  5. ניצול מרות למטרות מיניות.
  6. הפצה ופרסום של תכנים בעלי אופי מיני שעלולים להשפיל או לבזות את האדם שמופיע בהם.

מעצר בגין הטרדה מינית והקושי בהגדרה של הטרדות מיניות

למרבה הצער, קיים גבול דק בהגדרות המשפטיות של הטרדה מינית שמקשות על הוכחה של הטרדה מינית. בעוד שצד אחד רואה במעשיו חיזור לא מזיק, הצד השני רואה בכך הטרדה מינית.

החוק מגן על אלו שהוטרדו מינית ומאפשר להם להגיש תביעה כלפיי אלו שכביכול ביצעו מעשים בעלי אופי מיני ללא הסכמה. מנגד, החוק מאפשר גם לאלו שמואשמים במעשים מיניים לא-הולמים לקבל ייצוג משפטי באמצעות עורך דין הטרדה מינית. כאשר עולות האשמות על הטרדה מינית, ניתן לקבל סיוע משפטי כדי להפריך את הטענות או כדי לקבל הקלה בעונש על ההטרדה.

תפקידו של עורך דין הטרדה מינית

העונש על הטרדה מינית עשוי להיות עד שתי שנות מאסר בפועל, כך שמדובר בפגיעה משמעותית בחירותו של האדם שנאשם בהטרדה. כדי למנוע קבלה של תקופת המאסר המרבית, חשוב לקבל ייצוג משפטי הולם כבר מהרגע שבו עולה חשד להטרדה.

מלבד זאת, עורך דין הטרדה שמתמחה בהטרדות מיניות יכול להכין אתכם על ההתמודדות עם ההאשמות נגדכם. ליווי במהלך הליכי החקירה והבירור גם הם חלק חיוני מתפקידו של עורך דין שכזה, בנוסף לליווי בהליכי מעצר, שחרור תחת תשלום ערובה והליכי השעיה.

היכן ניתן למצוא עורך דין הטרדה מינית?

הנושא של הטרדה מינית הוא סבוך במיוחד, וחשוב שיהיה לצידכם עורך דין שמתמחה בתחום הזה. עורך דין בעל ניסיון יוכל לספק לכם את הייצוג המשפטי הטוב ביותר עבורכם על מנת שייעשה צדק עמכם בכל עת. כדי למצוא עורך דין שמתמחה בהטרדה מינית, אתם יכולים לפנות לאתר https://lawyers-il.co.il/ שמאגד בתוכו את מיטב המקצועניים בתחום המשפט בישראל. כאשר אתם מקבלים הודעה על האשמות הטרדה מינית נגדכם, אסור לכם להסס. עליכם להצטייד בייצוג משפטי מקצועי, שתוכלו למצוא ב- https://lawyers-il.co.il/ , ולהיות ערוכים באופן מיטבי להתמודדות עם ההאשמות נגדכם.

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו