חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מומלץ בתחום רשלנות רפואית | נזקי גוף | תאונות עבודה
בנתיבות והדרום

עו"ד טל ניסים

אני מאמין של משרד טל ניסים

אודות משרד עו"ד טל ניסים

פעילותו העיקרית של המשרד הינה בייצוג נפגעי גוף בתאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות ברחוב, תאונות במרחב הציבורי, תאונות תלמידים, רשלנות רפואית, תביעות ביטוח ומיצוי זכויות מול המוסד לביטוח לאומי. 

אנו מאמינים שכל תיק בדיני נזיקין הוא עולם ומלואו ושמדובר בדיני נפשות. ברור לנו שהאירוע המצער משפיע לא רק על הנפגע אלא יכול לשנות דרמטית את חיי בני משפחתו והמעגלים הסובבים אותו. ככל שההליך יסתיים בפיצוים הוגנים וראויים וככל שהדברים יתנהלו ביעילות ובשום שכל, כך התוצאה הסופית תהיה בהתאם. 

מקצועיות, הכלה, יצירתיות, חתירה לתוצאה ועמידה לימין הלקוח ובני משפחתו באופן מוקפד ומהודק.

ניסיון מקצועי והמלצות

עורך דין נזיקין מומלץ טל ניסים

נלחם על כל תיק

משרדנו מלווה את לקוחותיו הן בניסיון לגבש פשרה מוסכמת וראויה מחוץ לכתלי בית המשפט והן בליטיגציה חדה ומקצועית בכל הערכאות והטריבונלים בישראל. לכל אורך הדרך נשקף ללקוח את מלוא האופציות העומדות בפניו על מכלול השיקולים הכרוכים בהן. נדע לייעץ מתי להתפשר ומתי להיאבק "עד הסוף". 

עו"ד טל ניסים, מייסד המשרד, מלווה באופן אישי ובזמינות מרבית את הלקוח ובני משפחתו. טביעת ידו המקצועית והייחודית של עו"ד ניסים הנשענת על שילוב בין מקצועיות ויצירתיות, מהווה נדבך מהותי בפעילותנו. המשרד מקיים שיתופי פעולה הדוקים עם מארג אנשי מקצוע לרבות מומחים רפואיים מהשורה הראשונה, רופאים תעסוקתיים, חוקרים פרטיים, אקטוארים, עובדים סוציאליים ועוד.

 

 

מספר טלפון:

052-7092766

Email:

taln100@gmail.com

עורך דין מומלץ בנושאי רשלנות רפואית,תאונות עבודה,תאונות דרכים

מעל 10 שנות ניסיון והצלחה!

משרדנו פועל במספר תחומים

תחומי התמחות

משרד עורכי דין טל ניסים מעניק שירות משפטי מקצועי בנישות הבאות:

  • רשלנות רפואית
  • נזקי גוף
  • תאונות דרכים
  • תאונות עבודה
  • תאונות ברחוב
  • תאונות תלמידים
  • פעולות איבה

 

רשלנות רפואית
98%
תאונות דרכים
94%
תאונות עבודה
89%
נזקי גוף
90%

אנו עושים בכל בכדי למצות כל זווית וזווית בתיק. משרדנו חוקר לעומק ולרוחב את התיק הרפואי של הלקוח ולעתים קרובות אף נשלח את הנפגע לבדיקות נוספות משלימות. משרדנו ידוע בכך שהוא לוקח תחת ידיו גם תיקים מורכבים ואפילו תיקים שהתנהלות קודמת לא הניבה פירות.

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו