חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מומחה לתביעות ביטוח רכב

למרבה הצער, דחיית תביעה וסירוב תשלום על-ידי חברת ביטוח הרכב היא איננה דבר מה נדיר במחוזותינו. החל מגרירת רגליים עד לתשלומי פיצויים בעבור אירועים עליהם אין עוררין בהצדקת הפיצויים (כגון גניבת רכב) ועד לתאונות דרכים שבין כה וכה מותירות את תובעי הפיצויים מותשים ופגועים.

מדוע חברות הביטוח מסרבות לבקשותינו?תביעה ביטוח רכב לאחר תאונה

בלא מעט מן המקרים, יתברר כי סירובה של חברת ביטוח הרכב הינו פסול מיסודו. ועם זאת, לאור הז'רגון המקצועי הסבוך, זאת לצד אי-היכרותם של מרבית האזרחים אל מול התחיקות המרובות, הרי שרבים אינם מחזיקים בכלים הנדרשים להתמודדות אל מול חברות הביטוח.

התייעצות וליווי משפטי מצד עורך דין תביעות ביטוח רכב, יכולה להפוך את הקערה על פיה ולסייע לתובעים להשיג את התוצאה המשפטית הרצויה.

מבין הנימוקים השונים אשר עולים מהגשת תביעה אל מול חברות הביטוח, ניתן למנות הצבעה על תתי-סעיפים הנתונים לפרשנות, אשר על-פי החברה לא מולאו ועל-כן הם אינם עולים בקנה אחד עם תביעת הביטוח ונימוקים דומים אשר כולם מחזיקים במכנה משותף אחד; פטירת חברת הביטוח מתשלום הפיצויים הנדרשים.

ליווי מטעם עורך דין תביעות ביטוח

עורך דין תביעות ביטוח יבחן את המקרה על בוריו ויקבע האם אכן מוטב לצאת אל המערכה אל מול חברת הביטוח ולהילחם למען קבלת הפיצויים המובטחים.

צעד אחר צעד, יערוך עורך הדין בירור מעמיק באשר להסבריה של חברת הביטוח, וזאת במטרה להבהיר באופן שאיננו משתמע לשני פנים, כי אכן דחיית התביעה הייתה מוצדקת. באם יימצא כי הנימוק איננו עולה בקנה אחד עם אשר סוכם בחוזה ההתקשרות, יציג עורך הדין את האפשרויות העומדות אל מול לקוחותיו ואת שורת הפעולות הנדרשות לצורך מיצוי הדין.

מימוש זכויותיכם הביטוחיות

חברות הביטוח מערימות לא מעט קשיים, עד שרבים מחליטים להרים ידיים ולקבל את רוע הגזירה קרי סירוב מוחלט או תשלום תגמולים מופחת משסוכם.

אם רכבכם נגנב, נהרס בתאונה או חווה כל נזק אחר אשר הוביל להפעלת הביטוח אך ללא הועיל, מוטב לפנות באופן מידי לעורך דין מומחה לתביעות ביטוח רכב אשר יוכיח דרך הערכאות המשפטיות המקובלות, כי סירובה של חברת הביטוח היא חסרת כל בסיס משפטי ראוי.

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו