חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מומלץ לגישור גירושין

מחפשים עורך דין מומלץ לגישור גירושין? משפט IL מציג מגשר/ת מומלץ לגישור בשיטה אחרת. גם כאשר אתם עומדים בפני גירושין והחלתם לפרק את החבילה ישנה דרך נכונה אשר תהיה נעימה ומפתיעה לטובה! ניסיון של הרבה שנים הוביל אותנו לגשר בין זוגות רבים , גם כשחשבו שלא ניתן למצוא את עמק השווה. אנו נעזור להמשך הדרך שלכם להיראות כמו בהתחלה!

גישור גירושין – הדרך הנכונה להמשך הדרך

גישור גירושין הינו הליך טרום משפטי, המיועד לזוגות נשואים אשר החליטו לסיים את נישואיהם וכעת עומדים בפני הליך גירושין הכולל הסכם גירושין, ובהיעדר הסכמה של הצדדים על נושאים מסוימים עלול להיגרר לבית משפט או בית דין רבני.

הליך הגישור בישראל מוגדר על פי החוק. לפי סעיף 79ג לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], תשמ"ד-1984, “גישור” הוא הליך שבו נועד מגשר עם בעלי הדין, כדי להביאם לידי הסכמה ליישוב הסכסוך, מבלי שיש בידו סמכות להכריע בו.

המגשרת, היא מי שתפקידה לסייע בידי בעלי הדין להגיע להסכמה על יישוב הסכסוך, פועל במסגרת ניהול משא ומתן חופשי. למגשר/ת תפקיד מרכזי וחשוב, המגשרת מקדמת הלכה למעשה את הליך הגישור מול הצדדים תוך חתירה וניסיון להגיע להסכמה.

המגשר / המגשרת הינם אנשי מקצוע אשר עברו הסמכה פורמלית והינם מגשרת מוסמכת הפועלת מתוקף תקנות בתי המשפט (גישור), תשנ״ג-1993/4.

תקנות אלו מפרטות מהי מהות הליך הגישור, העברת התיק לגישור על ידי בית המשפט, מהן חובותיו של המגשר או המגשרת, הפסקת הגישור לצורך העניין או הגעה בהצלחה להסדר הגישור.

הליך הגישור – מטרתו

הליך גישור נועד לעזור לזוגות אשר קיימת ביניהם מחלוקת או סכסוך כלשהו (אישי,כספי וכיו"ב), לנסות ולהגיע לפתרון בדרך מוסכמת של הבנה הדדית.

הפתרון לסכסוך אמור להיות אופטימלי עבור 2 הצדדים בסכסוך.

תוך התחשבות באינטרסים האישיים של כל אחד מבני הזוג כלומר כל צד בסכסוך.

כיצד מתבצע הליך גיור גירושין במשפט IL ? 

לשם התחלת התהליך צריכים להתקיים כמה דברים:

הצדדים נמצאים כאן מרצונם החופשי ומוכנים לדבר על הבעיות שלהם מול צד שלישי
הצדדים מוכנים להגיע לפתרון באמצעות עזרה של גורם נייטרלי שהוא המגשר
בכוונת בני הזוג להגיע להסכם יציב עם תוצאות ארוכות טווח.

"התהליך פשוט מאוד, מול עיניי עומדים האינטרסים שלכם בלבד, אנסה להביא אתכם להסדר
בצורה פעילה עם הסכמה שלכם בלבד, בלי כמובן שאכפה את דעתי עליכם."
הרגיעה אותנו שירה בדבריה.

תוך כדי התהליך , המגשרת תציג בצורה אובייקטיבית את את השיקולים והתנאים של כל אחד מהצדדים וינסה לשקף בצורה אובייקטיבית לכל אחד את הרצונות והדרישות של הצד השני.

בנוסף יציג המגשר פתרונות אפשריים או דרכים נוספות להוצאת הדרישות שלהם לפועל בדרך שאינה גורמת מחסור לצד השני עד כמה שאפשרי.

פריטה לתתי סעיפים של הדרישות השונות תוך ניסיון להשגת הסכם סופי ומוחלט המקובל על שני הצדדים.

ההליך עצמו יתרחש במשרד המגשרת,הצדדים יתאמו מועד פגישה בתיאום מול המגשרת.

התהליך נפרס על פני מספר פגישות בתהאם לצורך של הצדדים.

 

 

בפגישה הראשונה הצדדים יכירו את המגשרת, יוסבר לצדדים על ההליך ,לוחות זמנים וכן יוסדר הנושא הכספי – העלות של הליך הגישור.

הליך הגישור אינו הליך משפטי ואינו מצריך ייצוג על ידי עורך דין משפחה.

זהו הליך שמטרתו לחסוך לכם זמן וכסף על הוצאות משפט בהליך הגירושין ונועד להשיג פשרה בדרישות בין הצדדים.

ההליך מתקיים בפגישות משותפות ובפגישות אישיות בין כל אחד מהצדדים למגשר.

זהו הליך חסוי,לא ניתן יהיה לעשות שימוש לרעה בדברים הנאמרים בחדר המגשרת ולכן ניתן לדבר באופן חופשי ולהעלות רעיונות לפתרונות של בעיות כאלה ואחרות.

היתרונות בהליך גישור גירושין

 

להליך הגישור יתרונות רבים (מאחר והוא הליך חובה כחלק מהליך גירושין) עדיף ל"נצל" את הליך הגישור כמה שיותר ולנסות ולהפיק ממנו את המקסימום.

 

קיבצנו מספר יתרונות עבורכם:

ההליך הוא הליך וולונטרי – חופשי מחיוב כלומר הצדדים יכולים לעזוב את ההליך בכל זמן.

עלויות – הליך הגישור יהיה זול יותר מהליך גירושין המתנהל בבית המשפט או בבית הדין הרבני ויכול לחסוך לכם עלויות שונות של אגרות, שכר עו"ד, עלויות שונות הנגזרות מתוקף פסק דין ועוד.

הוגנות – הליך הגישור מטבעו נועד להגיע להסכם בין הצדדים המושתת על פי השקפותיהם ודרישותיהם השונות ומגוונות. כלומר, הפתרון קריא ההסכם שיינתן בסופו של יום ינבע מתוקף הסכמותיהם של בני הזוג ולא מתוקף סמכות החלטתו של שופט כזה או אחר.

שליטה – אתם – בני הזוג מחליטים מתי ההליך ייפסק, ניתן לשלוט בזמני ההליך וביצוע ההחלטות וההסכמים הנובעים מההליך לפי ראות עינכם.

חיסיון מלא על ההליך – הליך הגישור הינו חסוי , כל הנאמר בו אינו יכול לשמש כראיה נגדכם בבית המשפט.

שליטה על עתיד הילדים – הגעה לידי הסכמות בהליך הגישור לפני גירושין יכולה להוביל לידי החלטות מושכלות ונכונות יותר עבור ילדכם מאשר האופציה האחרת של החלטת שופט/ת הפוסק לפי ראות עיניו ואופי השקפתו.

יתרונות נוספים,

עומס נפשי  – ההליך מתנהל באווירה אחרת, במשרד, עם אוזן קשבת של מגשרת המחפשת את הפתרון הטוב של שני הצדדים וללא לחצים העולים בבית משפט

גישור גירושין – מחיר ועלויות

העלות הכוללת של הליך הגישור מסתכמת באלפי שקלים בודדים לכל אחד מהצדדים הפונים לגישור, החיסכון לעומת הוצאות של עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים בבית משפט הינו לאין ערוך נמוך ומשתלם.

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו