חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בהרצליה

ההליך הפלילי בישראל הוא הליך מורכב שכולל מספר שלבים. במילים פשוטות, הליך פלילי הוא הליך שבו המדינה מאשימה אדם (חשוד) בביצוע של עבירה פלילית. במהלך משפט, מוטלת אשמה על החשוד בפלילים ועליו להוכיח את חפותו. כדי לעשות זאת, חשוב להכיר את כל רזי המערכת המשפטית והליך המעצר, כך שחשוב שיהיה לכם ייצוג של עורך דין באזור מגוריכם, כמו עורך דין פלילי בהרצליה.

עו"ד פלילי בהרצליה אלון זלצברג
אלון זלצברג – עורך דין פלילי

תחומי הדין הפלילי במדינת ישראל

תחת מונח המטריה של "דין פלילי" נופלים ענפים רבים שנוגעים לתחומי חיים רבים. הדין הפלילי כולל בתוכו עבירות מין (לרבות הטרדה מינית), עבירות סמים, עבירות מרמה והונאה, עבירות אלימות (לרבות איום וסחיטה, תקיפה, איומים, תקיפה בנשק חם/קר), הלבנת הון, זיוף ושוחד, ועוד.

ישנם עורכי דין שמתמחים בכל אחד מהתחומים האלו, או במספר תחומים, וחשוב שהם יהיו אלו שייצגו אתכם במהלך ההליכים הפליליים. עורך דין שמתמחה בתחום שהואשמתם בו יוכל לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר, ולוודא שתקבלו משפט צדק לאורך כל הדרך.

משפט פלילי: כיצד הוא מתנהל?

הדין הפלילי במדינת ישראל נוגע בעבירות בין אדם למדינה, וכן בין אדם לחברו. מטרתו היא להשליט סדר בחברה, ולשם כך הוגדרו התנהגויות פליליות מדויקות בחוק הפלילי. בהתאם לכך, נקבעו עונשים על כל הפרה, כך שמי שמפר את החוקים הפליליים עתיד לשלם על כך בין אם במאסר בפועל באחד מבתי המעצר או בתי הכלא, בין אם בעבודות שירות אשר נקבעות במסגרת פסק הדין, בין אם קנס כספי או מאסר על תנאי.

כחלק מתהליך הענישה בישראל, אנשים שעלו נגדם האשמות פליליות עומדים בפניי מאסר בפועל, קנסות כספיים, עבודות שירות, פיקוח, הגבלות, וסנקציות נוספות בהתאם לחומרת הפשע שביצעו.

במהלך הליכים פליליים, החשוד מובא למשטרה ונחקר על החשדות שעלו נגדו. אם נמצא שאכן יש עילה לחשד, החשוד עלול להיות מובא למשפט או להארכת מעצר. במשפט הפלילי המדינה אוכפת את החוקים באמצעות התביעה הכללית (גם במקרים שבהם בוצע פשע נגד אדם פרטי).

בתום המשפט או ההליכים הפליליים, החשוד מקבל את עונשו בהתאם להחלטת המדינה.

עורך דין פלילי: מה תפקידו בפועל?

עורך דין פלילי אמור להגן על הנאשם בפלילים וללוות אותו במהלך על ההליך הפלילי. חשוב להצטייד בעורך דין פלילי כבר מהשלב הראשוני כדי למנוע הפללה עצמית או לומר דבר מה שעלול לשמש נגדכם בהמשך ההליכים.

עורך דין מקצועי במשפט הפלילי מלווה נאשמים בפלילים ומייצג אותם כדי להביא לתוצאה הטובה ביותר. כדי לקבל את הייצוג הטוב ביותר, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין מקצועי בתחום שבו הואשמתם. עורך דין פלילי בהרצליה או בכל מקום אחר יהיה זמין לספק לכם ייצוג משפטי מתי שתצטרכו, וחשוב שתקבלו את הסיוע הזה כמה שיותר מוקדם.

אם אתם זקוקים לייצוג משפטי בתחום הפלילים, תוכלו למצוא את מיטב עורכי הדין בישראל באתר https://lawyers-il.co.il/ . האתר מספק מידע מדויק על מערכת הצדק בישראל, ועוזר לכם למצוא מקצוענים בתחום המשפט.

כדי לקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר, אתם זקוקים לטובים ביותר בתחום, ותוכלו למצוא אותם בכל עת באתר https://lawyersil.co.il/.

אתר משפט IL ממליץ על עורך דין זלצברג פולק המתמחה בייצוג נאשמים בהטרדות מיניות,עבירות שוחד ומס,ייצוג וליווי בחקירה פלילית.

משרדם שוכן רחוב בן גוריון 22 ב, שער העיר, הרצליה – ניתן לפנות לייעוץ משפטי בכל עניין, שם תזכו ליחס אישי ומקצועי.

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו