חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין גירושין ומשפחה 24 שעות

כשנמצאים במערכת יחסים שעלתה על שרטון, גם אם זמני, והנושא של גירושין כבר נמצא לא מעט זמן באוויר – יש מצבים שבהם צריכים תמיכה של עורך דין גירושין ומשפחה 24 שעות, גם בשעות ה"לא מקובלות".

בדיוק לשם כך אנחנו באן בשבילכם.

אנחנו יודעים, שבכל מה שקשור לדיני משפחה, ישנם מקרים בהם צריך ייעוץ של עורך דין באופן מיידי. מסיבה זאת אנחנו מאפשרים ללקוחותינו לקבל ייעוץ משפטי ראשוני גם בשעת חירום, כמובן כשהעניין אינו סובל דיחוי.

מקרים בהם מומלץ להיוועץ עם עורך דין גירושין ומשפחה 24 שעות באופן מיידי:

 

הפרת צו עיכוב יציאה מהארץ – במקרה שבו ניתן צו עיכוב יציאה מהארץ לבן / בת הזוג לשעבר, ואתם יודעים שהם מתכוונים להפר אותו, חשוב לפנות באופן מיידי לעורך דין המטפל.

אלימות – כל מקרה של אלימות בין בני זוג לשעבר מחייב פנייה מיידית אל עורך הדין (בנוסף לפנייה למשטרה כמובן).

הפרת הסדרי משמורת – אם בין שני בני הזוג לשעבר הוגדרו הסדרי משמורת ואחד הצדדים מפר אותם ולא מגיע לקחת את הילדים ו/או לא מוכן לתת לצד השני לראות אותם אפילו שזה הזמן שהוגר לו – חשוב מאוד לפנות אל עורך הדין.

מקרים נוספים שדורשים טיפול מיידי של עורך דין גירושין ומשפחה

בכל מקרה אחר אשר לא צוין לעיל אולם דורש התערבות משפטית מיידית – אתם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי דין , Lawyers – il עורך דין גירושין ומשפחה 24 שעות טלפונית 054-9344260 או בהודעה אישית ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו