חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מומלץ לתביעות ביטוח דירה

מרביתנו מקפידים לשלם לחברת הביטוח באשר לתכולת הדירה, וזאת כדי שנוכל לישון בשקט בלילה ולהיות סמוכים ובטוחים כי יש כתובת שאליה ניתן להגיע באם ויתרחש נזק או אסון. אולם בפועל, חברות הביטוח אינן מפתיעות במנהגן המקומם ולעתים קרובות מערימות קשיים על לקוחותיה, גם כאשר מדובר ברגעים קשים מבחינה רגשית וכלכלית.

היעזרות בעורך דין מומחה לתביעות ביטוח דירה, יכולה להבטיח את העמידה של הלקוחות המבוטחים על זכויותיהם, ולעמת את חברות הביטוח עם האחריות שממנה הן מנסות לחמוק.

הערכת סיכויי התביעה

במרבית המקרים, הפוליסות המשולמות עבור חברות הביטוח מספקות את הכיסוי הנדרש כדי ליהנות מתשלומי הפיצויים הכתובים בחוזה. ועם זאת, בדרכים שונות ויצירתיות, מוצאות חברות הביטוח את תתי הסעיפים אשר מעכבים ודוחים את תביעות הנזקים ולעתים "פותרות" את הנושא עם הצעת פיצויים בהיקפים מצומצמים בהרבה מאלו שהובטחו.

בהגיעכם לשיחת ייעוץ אל מול עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח דירה, מטרתכם היא לקבל תחזית מדויקת באם ואכן רצוי להיכנס עם חברת הביטוח אל תוך הליכים משפטיים ממושכים.

עורך הדין יסקור את הפוליסה המדוברת ואת טענותיה של חברת הביטוח, ויחליט האם יש קייס לתביעה ולהתוויית אסטרטגיה משפטית נגדית.

באילו מקרים תיתכן תביעת ביטוח?

  • תביעת ביטוח לאחר שריפה בדירה – מקרה נפוץ בו ניתן למצוא מחלוקות רבות אל מול חברות הביטוח הוא בבתים ודירות שניזוקו משריפות. במקרים אלו, באם ויימצא כי כספי הפיצויים המשולמים הינם פחותים משהוסכם, הרי שייעוץ וליווי משפטי יכול לסייע רבות בהטיית בית המשפט לטובתו של המבוטח.
  • תביעת ביטוח לאחר גניבה מהדירה – נזקים כתוצאה מפריצה הם נושא שגור נוסף אשר יכול להעסיק רבות את המבוטחים ולסלול את הדרך אל עבר הליכים מתישים ומתסכלים אל מול חברת הביטוח. במקרים רבים, חברת הביטוח תנסה לעכב את תשלום הפיצויים עד שהנושא יתיישן ויהפוך להיות לא רלוונטי וזאת על-פי חוקי מדינת ישראל.
  • הצפות – במקרים של הצפות הרי שישנם נזקים מידיים ונזקים משניים בדמות עובש והרס לקירות. ריבוי הפרטים המתרחשים בעת אירוע שכזה, נידונים ממושכות אל מול חברות הביטוח, ולא אחת יוצרים מחלוקות קשות.

קבעו ייעוץ מקצועי עוד היום

[pojo-form id="709"]

מרגישים שחברת הביטוח גוררת את רגליה ומתמהמהת בתשלום הפיצויים?

חשים כי גובה הפיצויים איננו תואם את היקפי האסון שפקד את דירתכם או ביתכם?

פנו עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי מטעם עורך דין מומחה לתביעות ביטוח דירה אשר יבחן את פרטי המקרה ויתווה יחד עמכם את האסטרטגיה המשפטית הנכונה.

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו