חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מומלץ לתמא 38 בראשון לציון

עורך דין מומלץ לפרויקט תמ"א 38 בראשון לציון

פרויקט תמ"א 38 הוא אחד הפרויקטים הנרחבים והחשובים ביותר שקיים בישראל, ועם זה יסכים כל עורך דין מומלץ לפרויקט תמ"א 38 בראשון לציון, וכל אדם באשר הוא. זאת משום שעד 1980 נבנו כאן מבנים רבים אשר עלולים לא להחזיק מעמד במקרה של רעידת אדמה.הפרויקט מתבצע בכל חלקי הארץ, גם בראשון לציון, ומטרתו של הפרויקט הינה לפעול לטובת חיזוקם של כל המבנים הללו בהתאם לתקן הקבוע בחוק, כאשר על מנת לקבל את הסכמת הדיירים לפגיעה זמנית באיכות החיים – הם מקבלים תמורה מצוינת: אפשרות לתוספות בנייה, הוספת חדרים ו/או הוספה של מרפסת שמשדרגת משמעותית את איכות החיים. זאת, כמובן, מעבר לעובדה שבסיום הפרויקט הם יתגוררו במבנה שיכול לעמוד גם ברעידות אדמה חזקות.

 

עורכת דין דליה שחורי
עורכת דין דליה שחורי – תמא 38 ומקרקעין

 

אחד הדברים שצריך לזכור לפני שמתחילים בפרויקט החשוב הזה במבנה בראשון לציון הוא, שהמבנים שאת יסודותיהם מחזקים הם מבנים שגרים בהם אנשים, ולכן אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג לשמור על זכויותיהם. אחרי הכל, מדובר בפינוי של האנשים מדירותיהם, לעתים על רכושם, וחשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מומלץ לפרויקט תמ"א 38 בראשון לציון אשר ילווה את התהליך מתחילתו ועד סופו, וידאג שכל זכויותיהם של הדיירים יישמרו.

ההליכים שבהם חשוב מאוד לערב עורך דין תמ"א 38 מומלץ

  • סיוע בבחירת היזם לפרויקט – עורך דין המתמחה בתחום של תמ"א 38 בראשון לציון יוכל להמליץ לכם על יזמים מתאימים בזכות היכרותו המעמיקה עם התחום.

 

  • ליווי צמוד בכל הנושאים המשפטיים – לרבות ניהול משא ומתן עם יזם הפרויקט, תכנון ועריכה של הסכם עבודה, הסדרת הערבויות והבטוחות הנדרשות עבור הדיירים, ליווי בכל מה שקשור למסים, פיקוח משפטי על כל הליכי הבנייה עצמם ועל העמידה בלוחות הזמנים שנקבעו ובסיום העבודה – ביצוע בדיקה מקיפה על מנת לוודא שהעבודה התבצעה בדיוק על פי ההסכם.

 

  • ניהול משא ומתן בין הדיירים ליזם – עורך הדין יכול להיות מעורב בכל מקרה של צורך בניהול דין ודברים בין הדיירים ליזם, וזאת על מנת להבטיח שזכויותיהם של הדיירים לא ייפגעו במהלך ביצוע הפרויקט.

לאור האמור לעיל, אין ספק כי הסתייעות בעורך דין מומלץ לפרויקט תמ"א 38 בראשון לציון הינה חשובה מאוד, שכן בזכותה ניתן יהיה להבטיח שהפרויקט יתבצע על הצד הטוב ביותר. כמובן שניתן להתחיל בפרויקט גם ללא עורך דין, אולם צעד כזה משמעותו הסתכנות בכך שזכויות הדיירים ייפגעו שכן פעמים רבות מגיעים למצב שידו של היזם על העליונה. עורך דין מומחה בתחום ידע להמליץ לכם על יזמים עם ניסיון בחיזוק מבנים בדיוק על פי התקן שקבוע בחוק, יסייע לכם בניהול המשא ומתן איתו, יפקח על כך שהיזם יעמוד בכל תנאי ההסכם ויוודא שהעבודה בוצעה בדיוק כמו שצריך. בהצלחה!

בשיתוף עורכת דין דליה שחורי, בעלת ניסיון וותק של 30 שנה בתחום המקרקעין ותמא 38 בפרט.

 

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי? עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה , בקיא בתחום ובנישה שלו. מוזמנים לקרוא על עורכי הדין שלנו וליצור קשר.
בהצלחה!

תחומי התמחות

לקבלת ניוזלטר

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו